duminică, 5 decembrie 2010

Tutorial Coronita de Craciun

M-am gandit ca anul acesta sa fac o coronita mai speciala.
Sa nu cumpar baza sau celelalte componente ci sa o fac de la a la z cu mana mea.
Mergand la tara la curatat de pomi am adus cateva bete mai maleabile.
Intr-o alta zi am mers in padure dupa conuri de brad si ghinda. 

Am pus la uscat, in uscatorul de fructe, rondele de portocala.
Acum ca am avut cele mai importante lucruri m-am apucat de treaba.
Am impletit cat de bine am putut betele, lucru care nu a fost usor pentru ca au stat cateva zile in casa.
Sa nu faceti ca mine. Patrarea se face in conditii de umezeala nu in conditii de aer uscat pentru ca vor deveni tari si se va lucra greu cu ele.


Pentru ca sa fie mai stabila impletitura le-am prins ici si colo cu sarma subtire.
Cand a fost gata m-am apucat de conurile de brad.
Acestea bine curatate se dau cu lac si apoi prin fulgi de zapada.

Cateva dintre ele le-am lacuit si le-am pudrat cu sclipici rosu.


Acum am trecut la lipirea conurilor de brad pe coronita cu ajutorul pistolului cu baton de plastic.

Cu acelasi pistol am lipit ghindele, rondelele de portocala uscate si batoane de scortisora.
Am adaugat cateva decoratii de fetru rosi si.... gata.


Nu este ceva spectaculos dar este facut de mine si asta imi da un sentiment tare placut.
Incercati si voi.



2 comentarii:

  1. Blogul tau este promitator!!! Cu atat mai mult cu cat cunosc de pe forum munca ta si stiu ca ai maini de aur.Ghirlanda este deosebita,asa cum imi place mult si sticla decorata cu crini.
    Felicitari si spor in toate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos pentru aprecieri dar abia acum incepe munca.Voi mai finisa blogul cu timpul.Mai am inca multe de invatat.

    RăspundețiȘtergere