joi, 9 decembrie 2010

Tutorial farfurie cu tehnica decoupage imitatie hartie de orez

Iata un  nou tutorial.
Aveti nevoie de:
Farfurie transparenta
Servetele
Pasta decoupage
Pensule , foarfeca, smirghel
Lac pentru decoupaj



 Pregatirea farfuriei pentru lucru se face prin stergerea farfuriei cu alcool.




 Se pregarteste serveteleul prin separarea celor trei straturi:

Se aplica primul strat de adeziv decoupage direct pe farfuria degresta si uscata:


Se aseaza servetelul cu partea colorata in jos peste adeziv.

Se aranjeaza cat mai bine servetelul fara a ne stresa in ceea ce priveste cutele aparute pentru ca dorim sa obtinem o imitatie de hartie de orez.Eu am folosit un burete cu miscari de tamponare.



Se lasa sa se usuce.
Se adauga un nou strat de adeziv:

Se pune un strat de servetel alb peste adeziv si se aranjeaza cat mai bine.





 Se lasa la uscat si se aplica inca un servetel alb la fel ca mai sus.
In total vom avea trei straturi de servetele.
Dupa uscare se trece la finisare.

 Se decupeaza cu foarfeca cea mai mare parte a servetelului in plus


 Apoi cu ajutorul smirghelului vom trece la finisarea marginilor.
Cu miscari dinspre partea din spate spre partea din fata vom indeparta servetelul ramas in plus.




Acum sunteti gata pentru lacuire si dupa ce usuca gata farfuria noastra:



 Spor la treaba.
Daca aveti intrebari va raspund cu placere.

4 comentarii:

  1. Buan, voiam sa te intreb ce fel de lac folosesti? Din acela special pentru sticla? Ptr ca stiu ca grundul si lipiciul sunt speciale ptr sticla.Si de ex daca pentru oglinda in loc de sticla am nevoie de lac ulterior de ex ???Am pictat oglinda fara sa aplic lac ulterior sau lipici .Oare va tine?Multumesc ptr raspunsuri anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Mara.
    Exista la magazinele hobby lac transparent special pentru decoupage. Eu il folosesc pe cel pe baza de apa.
    Acum problema se pune cu ce ai pictat oglinda. In general acest lac se foloseste peste culorile acrilice. Nu am lucrat cu alte tipuri de culori asa ca nu pot sa-ti spun cum se comporta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, am pictat-o fara sa aplic nimic gen lipici decoupage si nici lac, am pictata pe ea si atat.

    RăspundețiȘtergere
  4. O idee extraordinara!!! O sa incerc si eu cu motive de Craciun! Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere