marți, 18 ianuarie 2011

Tutorial aplicare pasta structurala cu sablon

Asadar pentru a aplica pasta structurala pe obiecte aveti nevoie de: pasta structurala, sablon, spaclu  si un pic de indemanare.
Eu am ales pentru decorat o cutiuta mica din lemn .Voi decora partile laterale ale acesteia.

 Sabloanele si pasta structurala pregatite


In loc de spaclu eu folosesc o bucatica mica de plastic tare taiata in functie de latimea sablonului.

 Sa incepem: daca aveti sablon autoadeziv, asa cum am eu, il lipiti pe obiectul de decorat.

Puneti pe spaclu o cantitate mica de pasta si trageti peste sablon asa incat pasta sa acopere tot sablonul dar sa fie intinsa drept.



Dupa ce se usuca un pic, ridicati sablonul incet pentru a nu strica formele de pe cutie.



Lasati obiectul sa se usuce foarte bine si apoi slefuiti putin pana obtineti forma dorita. Mai groasa si cu margini drepte sau mai subtire si cu margini tocite pentru a parea mancata de timp.



Obiectul este gata pentru a primi urmatoarele decoratii.


Pasta strcturala se poate amesteca cu culori acrilice pentru a obtine forme colorate.
Spor la decorat.

Puteti sa vedeti cutia gata decorata aici: http://maryshandmade.blogspot.com/2011/01/cutie-de-lemn-antichizata.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu