miercuri, 30 mai 2012

Schimb de semne de carte

Am participat luna aceasta la un schimb de semne de carte organizat de forumul www.hobby-handmade. Sunt niste fete extraordinare, care fac lucrurile cu multa pasiune si dragoste.
Eu am trimis un semn de carte din dantela frivolite . Modelul este "Black Magic" al lui Mary Konior. Desi numele ii sugereaza culoarea neagra eu l-am facut de un rosu aprins. Sper ca destinatarei i-a placut.


In schimb, am primit un semn de carte realizat de Gaby. Este un semn de carte foarte fin, care imbina extraordinar de bine tehnica decoupage cu crosetatul. Iti multumesc din suflet Gaby, il voi pastra si ma voi gandi la tine de fiecare data cand il voi folosi. 



A fost interesant si placut sa particip la acest schimb. 

6 comentarii:

  1. Sincer ma bucur ca iti place, draga Maria! Sa-l folosesti cu sanatate! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Love your red Black Magic bookmark!! :)
    And the other is very nice!! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Your bookmark is gorgeous and I love the colour.
    Margaret

    RăspundețiȘtergere
  4. Beautiful Black Magic bookmark, Mary!
    Fox

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-a placut enorm de mult, nu mult!!! Multumeeeesc!!!:*

    RăspundețiȘtergere