miercuri, 5 februarie 2014

Miniaturi

Tablouri realizate manual, cu dantela frivolite.




14 comentarii:

  1. Ce idee frumoasa!!!merge si pentru 8 martie!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai, cat sunt de frumoase! Ai maini de aur si imaginatie bogata! Iti doresc sa ai bafta in tot ce vei face!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Vienela! Ce onoare sa treci pe la mine!

      Ștergere
    2. :) Placerea este de partea mea, Maria!
      Stiu ca aveam pe undeva, prin casa, niste rame noi, nefolosite. Ai vrea sa ti le trimit cadou? Eu oricum le tin degeaba intr-un dulap... :)

      Ștergere
    3. Cadou nu le vreau, numai daca primesti ceva de la mine. Sau poate iti fac tie unul!

      Ștergere
    4. Nu, nu iti face probleme... Nu am decat vreo trei si chiar nu vreau nimic pentru ele. Imi place mult ceea ce faci si mi-ar placea sa te pot sprijini. Vezi ca la mine pe blog gasesti adresa de mail (stiu ca blogspot nu iti arata adresa). Da-mi un mail cu adresa ta, sa ti le trimit.

      Ștergere