miercuri, 19 septembrie 2012

Broomstick Cross

Asa cum va spuneam cu cateva zile in urma, am invatat o noua tehnica Broomstick picots.
Sunt putine modele cu aceasta tehnica deoarece este relativ noua. Marta Ess in cartea ei "Playing with Picots" are cateva modele, dar din pacate nu am aceasta carte, asa ca m-am gandit sa lucrez eu cate ceva.
Deocamdata am reusit sa realizez aceasta cruciulita, pe care deja o folosesc pe post de semn de carte.
Nu este perfecta dar mie imi place.Voua?



PS: imaginile din carte sunt de la Meteore Grecia.

5 comentarii:

  1. Oh is that gorgeous!!! I love the design!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. A lovely cross. The design is beautiful.

    Sarah

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi se pare destul de perfecta si foarte frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai intrebi daca imi place :D ? este minunata !!!
    poate daca ramine ca semn de carte sa ii pui un snurulet ? poate ? ;)

    RăspundețiȘtergere