vineri, 2 noiembrie 2012

Set colier si cercei "Olga"

Acest set l-am realizat din fir de bumbac si margele de sticla negre.
M-am inspirat din munca unei rusoaice de pe darina.tv. Are un colier cu acelasi nume (de unde si numele colierului meu) dar i-am schimbat putin aspectul, respectiv numarul de picioruse folosite si modul in care am repartizat margelele.Cerceii sunt creatia mea, si i-am facut sa se potriveasca cu acest colier.
Cred ca il voi reface si pe alb, pentru ca mi se pare spectaculos.
Sper sa va placa si voua.
Pret 50 lei.



12 comentarii:

  1. Waw!!este foarte frumos...imi place foarte tare culoarea pe care ai folosit-o...nu stiu de ce la inceput aveam un fix pe degrade-uri si acum caut culori uni...Sunt cate doua ineluse la motivele mai mari nu?Astea se fac cum explici tu la fluturas?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Alexuta,sunt cate doua inele, ca si la fluturas. De fapt sunt trei la baza cu cel mare si doua peste.

      Ștergere
  2. A beautiful set - so attractive in a dark color.

    RăspundețiȘtergere
  3. That is very nice. It looks very elegant in black, and if I understood your post, you are going to do it again in white. That will be very pretty too. I like the way you offset the rings with the longer and shorter. Very nice work.

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria

    If you email me with your email address I will be delighted to give you a copy of the fluffy angel, there is a email button in my sidebar of my blog
    Margaret

    RăspundețiȘtergere