duminică, 25 noiembrie 2012

Tutorial suport de lumanari

Pentru ca se apropie sarbatorile si sunt implicata in proiectul Kids for kids, am hotarat sa fac cateva decoratii, care vor fi donate pentru targul din cadrul proiectului.
Asadar ceva de sarbatori, ceva pentru cineva si parca mai lipsea ceva , ah da ceva de la cineva.
Am primit de curand o groaza de CD-uri neutilizabile si cum sunt strangatoare m-am gandit ca-mi vor prinde bine candva.Acum le-a sosit momentul. M-am gandit la suporturi de luminari , e de sezon, nu?
Avem nevoie de :
CD-uri
Macaroane ( nu radeti ,macaroane din acelea de la bucatarie in cat mai multe forme)
Pistol cu silicon si rezerve
Spray decorativ auriu, argintiu, eu am avut si unul culoarea metalului.
Alte decoratii de prin casa gen margele , fundite, dantele, orice va trece prin cap.

Incepeti prin a lipi macaroanele pe CD cu pistolul de silicon. Faceti modele dupa cum aveti inspiratie.
Lasati doar la mijloc loc pentru o lumanare.




Treceti la vopsirea lor cu spray.
Lasati la uscat.

Continuati cu alte si alte modele si decorati cum va place.
Aici aveti doar cateva din modelele pe care le-am finalizat.
Mai am multe in lucru .



Asa-i ca nu e greu? Doar imaginatia va este limita.

8 comentarii:

  1. What great fun. Years ago I saved CDs and used them for projects with children but eventually got rid of the rest of them as I ran out of ideas! But here is another use for them, thank you for sharing they look great

    RăspundețiȘtergere
  2. Sehr schöne Ideen!

    Liebe Grüße Cornelia

    RăspundețiȘtergere
  3. Fooarte tare! Nu-mi vine sa cred ca au iesit asa minunatii folosind niste materiale atat de banale.
    Cred ca o sa incerc si eu sa fac.
    Multumesc pentru tutorial!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim de tutorial...imi plac foarte tare...

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase .Nici nu zici ca ai folosit acele materiale la indemana oricui

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai cat sunt de frumoase...minunate, multumim pentru idee.

    RăspundețiȘtergere